Blogger Layouts

Followers

Thursday 6 October 2011

do1 110



mok de , umi , si kecik 

hidup dkaatt kampus bukit ilmu nii meriah dengan adanyer 3orang insan cukop sifat niii
da lme hdup ngn depa nii .. maka syg aku depa nii agk mnebal 
dorang banyak mengajar aku erti kesengalan , kegilaan,kesedihan ,kebahagian ,

meh nak introduce sygsyg aku nihh :)) 

nur amalina a.k.a lina  ( baju kaler ijau
mse ni ktorg dlm kelas CTU 241 .. org laen duk present kt dpan ktorg bajet model satt .. 
kuikuikukuiiiikiuttttt ta  ? thihihihi 
beliau ni kdg terencatt2 skett .. lagi2 bila aku pgey dy mok de ,, makin terencatt lah dy hahaha
dy suka share problem dy ngan ktorg .. aku suka cara dy ;p
haaa dy nii laa byk mengajar aku lagi2 kalo bab kira2 .. 
mcm sbjek statistic and economy .. 
ikott plan dy dy nk ameh fast trackk nanti .. 
sobbsssss da lme kowd aku kwn ngn dy .. sediihh weihh ,, kalo dy btol2 pergi fast track 
sbb dy laa byk paham aku ,, cter aku, hidup aku yg sbenar 
aku harap kau temui kejayaan dunia akhirat yer sygg
aku sayang kau dowh !!


status : tengah kapel
 

nexttt --- >


nur hajasmira a.k.a umi 
( tudung kaler putih )




hajas nii merangkap sebagaii rumet aku juga umi kpd ktorg .. haa.. 
sebab apa umi ?? 
sebab sebabnyer ialah :
  1. dia suka komeh katil2 kami (walaopun mimi xdikurniakan katil) 
  2. dia suka komeh meja kami .. semua bnda yg ada atas meja uw dah tggal mse nk tggu mpkb kutip jer ,, taapiii tapii .. dy yg akan komehkan.
  3. dia yg memegang tanggungjawab menyapu bilik kami xkira pagi petang siang malam dan hari2 seterusnya .. huahuahua ! 
  4. dia akan masak air pada waktu malam utk hari esoknya ^^v 
  5. dia akan kejotkan kami utk solatttt :) 
  6. dia juga suka membebel atau nasihat 
hajasmira nii sorg yg sangattt2 lembutt .. i loiikeee .. 
thihihihi haa sbb tulaa aku pgey dy umi sayanggggg umiiiii mumuacchh 

status : divorced ngn che matt 

nexttttt -- > 



nik nur halmemi a.k.a si kecik a.k.a mimi 


mimi .. seorg yg pendiam .. aku baru2 jer rapatt ngn dy .. and she's just like easy going person yaw ..
suka tolong orang jugaa mcm lina and hjas 
minatt ktorg agak2 nk sama juga laa skit2
like suka genre music yg sama .. suka maen game kt fb .. thihihihihi
ouhhyeahh !!
aku suka kacaooo beliauu .. bhahahaah !! 
dy ni lawak jugakk kowdd orgnyer .. alalala
sangatt caringg .. 
sayanggg kauu mimi 
jangan lupa aku
mumuaachhh


status : akan kapel xlama lagii
..................................................................................................................
terima kasih sebab berkawan dengan aku 
terima kasih sebab melayan karenah aku selama kita kenal
terima kasih sebab sentiasa tolong aku
terima kasih juga kalo korg ada rasa sayang kat aku 




 



♡ Terima Kasih Datang Melawat Biedhia ♡

No comments:

Post a Comment