Blogger Layouts

Followers

Thursday 1 December 2011

cendawan abes


assalamualaikum blogger sekalian .. dhia mao sembang2 skit petang nii heee
al-kisah nyer hari ni dhia outing ngn kwn dhia .. dhia  rasa hari ni palingg penat beli barang spnjg idup kt uitm machang nii ,, dah la dhia ni mmg xmnatt pgang byk2 plastic bag nii urgh ok ,, after melilau kt pekan kecikk nii .. kamii pon penatt kamii pon benti makan kt sebuah kdai mkan yg direkemenkan oleh si shila nii .. muahahaaxx .. cepatt laa kunun smpaii order .. puih ! hahaaha
hah ! dupdapsdupdapss abg order dtg amek aku .. eheee amek order laaa ..
shila order nasi padprik n sirap laici ,, aku lak order nasi greng cndwan n teh laicii .. smbangg xsmpaii 15 mnit air smpaii.. heaven .. sejukk tekak sattt .. lmenye tggu nasii .. dlm 20mnit kot pastuu dupdapssdupdapss abg td dtgg kt ktorg dy ckpp .. 'dik cndawan abes' uhuks ! tahan gelakk ~.~ bhahahaha .. bole pulak cndwan abess .. hurhh ok aku order nsi greng ayam .. pastu aku agkk laa dlm stgah jam kndian .. abg tu dtg lagii xdupdapss dahh nii lapa cgtt nasii xsmpaii2 lagii urghhh .. abg tu ckp 'dik ayam pulakk abes' aku dgn nk marah nyer jadikk tgelakk pulakkk sbb aku ase cm lawak je situasi tadii.. kahkahkah ! hape ke mangang nye kdaii nii xde ayam .. abes tu laookk ape jer dorg tarokk dlm msakan dorg !! haiyooo .. last2 mtakk order nsi greng kmpung .. mmg da sparoh nyawa mnapakk kt kdaii tuu sehh .. alalalala .. sumpah xnk dah pergii kdaiii tuuu .. urghhhhh ..

♡ Terima Kasih Datang Melawat Biedhia ♡

No comments:

Post a Comment