Blogger Layouts

Followers

Friday 30 September 2011

its over

semuanya tentang kau


mata kau
mulut kau
hidung kau
rambut kau
tangan kau
jari kau

dulu selalu jer kan aku berdiri , duduk , bercerita dgn kau
sebelah kau .. dan setiap masa tu lahh aku rasa degupan jantung aku
tappii
kita hanya kawan ^^v 
and how can i felt that im in love with you yarhh ? 
itss so funny .. 
and its a real thing happened to me within this 2 years dear ... 
yarhh u'll neva know about this sygg
lagi-lagi kita dah lama kan bergado .. 
bergado ats perkara kecil kan ?
-hmmpphh -

kenapa yarr kita bergado ? 
*masih menjadi tanda tanya 
aku tahu kau ada banyak masalah kan lately 
aku nkk sgtt dgar rintihan kau ,kegembiraan kau  masalah kau mcm dulu
and skrg kita dah xmcm dulu. =) 
aku harap kau bahagia .

setiap hari kau kacau hidup aku . 
dan aku xpenah penat dengan kau buat aku mcm ni sygg .


♡ Terima Kasih Datang Melawat Biedhia ♡

No comments:

Post a Comment